09:12 25.03.2019
Оголошення
Сватівське відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області повідомляє.
Одним із основних завдань Фонду соціального страхування України (далі – Фонд) є надання матеріального забезпечення застрахованим особам, яке включає в себе допомогу по тимчасовій непрацездатності, допомогу по вагітності та пологах, а також допомогу на поховання.
Застрахованою вважається особа, яка відповідно до законодавства підлягає загальнообов'язковому державному соціальному страхуванню і сплачує (сплачувала) та/або за яку сплачується чи сплачувався у встановленому законом порядку єдиний соціальний внесок.
Підставою для призначення допомоги по тимчасовій непрацездатності, по вагітності та пологах є виданий у встановленому порядку листок непрацездатності (видається на підставі Інструкції про порядок видачі документів, що засвідчують тимчасову непрацездатність громадян, затвердженої наказом Міністерства охорони здоров'я України від 13.11.2001 № 455), а в разі роботи за сумісництвом – копія листка непрацездатності, засвідчена підписом керівника і печаткою за основним місцем роботи.
27.07.2018 набула чинності постанова правління Фонду від 19.07.2018 № 13 «Про затвердження Положення про комісію (уповноваженого) із страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності». Прийняття цієї постанови пов’язане із реалізацією виконання вимог частини третьої статті 30 Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» від 23.09.1999 № 1105-XIV в редакції Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо реформування загальнообов’язкового державного соціального страхування та легалізації фонду оплати праці» від 28.12.2014 № 77-VIII.
Рішення про призначення матеріального забезпечення та надання соціальних послуг приймається комісією (уповноваженим) із соціального страхування (далі – комісія (уповноважений), що створюється (обирається) на підприємстві, в установі, організації, що використовує найману працю незалежно від форм власності і господарювання.
До складу комісії входять представники адміністрації підприємства, установи, організації та представники застрахованих осіб (профспілкова організація підприємства, а за її відсутності – інший уповноважений орган, який представляє інтереси застрахованих осіб).
Комісія (уповноважений) здійснює контроль за правильним нарахуванням і своєчасною виплатою матеріального забезпечення, здійснює контроль за своєчасним направленням до відділення робочого органу виконавчої дирекції Фонду заяв-розрахунків про нараховані застрахованим особам суми матеріального забезпечення, веде облік осіб, які часто та довго хворіють (особи, які за останні 12 місяців були непрацездатними з приводу одного захворювання не менше трьох випадків із загальною кількістю днів непрацездатності 30-40 днів або з приводу різних захворювань не менше чотирьох випадків за останні 12 місяців із загальною кількістю днів непрацездатності 40-50 днів), а також осіб, які отримали листки непрацездатності у зв'язку із невиробничими травмами, аналізує, інформує та вносить пропозиції з питань зниження рівня захворюваності роботодавцю та представнику застрахованих осіб.
Також комісія (уповноважений) приймає рішення про відмову в призначенні матеріального забезпечення, про припинення його виплати (повністю або частково), розглядає підставу, правильність видачі та заповнення листка непрацездатності.
Основною формою роботи комісії є засідання, які проводяться відповідно до затвердженого нею плану, але не рідше двох разів на місяць. Рішення комісії (уповноваженого) ізсоціальногострахуванняприймаєтьсяколегіальнотаоформлюєтьсявідповіднимпротоколом, тому прийняте рішення повинно бути обґрунтованим.
Якщо у комісії (уповноваженого) є сумніви щодо правильності заповнення листка непрацездатності або обґрунтованості його видачі,комісія (уповноважений) має можливість звернутися до робочих органів виконавчої дирекції Фонду та їх відділень за консультацією.
Лише тісна співпраця комісій (уповноважених) із соціального страхування підприємств, установ, організацій з працівниками Фонду забезпечує недопущення неправомірних витрат коштів страхувальника та Фонду.
У разі виникнення питань звертайтеся до Сватівського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області за адресою:
- провулок Заводський 9, м. Сватове Луганської обл., 92600, тел.:(06471) 3-48-49
- проспект Перемоги 77, смт Троїцьке Луганської обл., 92600, тел.:(06456) 2-13-51
Хочете жити в країні з чистою водою? Перегляньте цікаве відео
Прості кроки, які може зробити кожен: вчасно закривати кран на кухні чи у ванній кімнаті - берегти десятки літрів чистої води; користуватися пральною та посудомийною машинами при повному завантаженні; не використовувати фосфатні (фосфонатні) миючі засоби, бо фосфати призводять до загрозливого «цвітіння» водойм; віддавати перевагу душу замість ванної; вимикати воду під час чищення зубів; користуватися унітазом з двома режимами зливу; не засмічувати водойми побутовими відходами; не мити машини на берегах річок та озер.15:08 14.03.2019
Заходи пожежної безпеки на виборчій дільниці
11:10 11.03.2019
Запрошуємо дітей до вокальної студії!
19:06 01.03.2019
До уваги споживачів, які одержують житлову субсидію!
З березня 2019 року змінюється механізм виплати житлових субсидій. Для домогосподарств, яким субсидія призначена до 31 грудня 2018 року, починаючи з субсидії за лютий 2019 року вона буде виплачуватись готівкою. Для домогосподарств, яким субсидія призначена з січня 2019 року, її надання здійснюється у грошовій безготівковій формі, шляхом перерахування коштів АТ «Ощадбанк» для подальших розрахунків з надавачами послуг.13:36 28.02.2019
Відповідно до Законів України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», «Про державну реєстрацію юридичних та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» у громадян з’явилась можливість оскаржувати рішення, дії або бездіяльність державних реєстраторів речових прав на нерухоме майно та державних реєстраторів юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – державні реєстратори прав), суб’єктів державної реєстрації до Міністерства юстиції України та Головного територіального управління юстиції у Луганській області.
Куди й на що можна скаржитись?
До Міністерства юстиції України подають скарги:
1) на рішення державного реєстратора про державну реєстрацію прав (крім випадків, коли таке право набуто на підставі рішення суду, а також коли щодо нерухомого майна наявний судовий спір);
2) на рішення, дії або бездіяльність територіальних органів Міністерства юстиції України.
До Головного територіального управління юстиції у Луганській області подають скарги:
1) на рішення (крім рішення про державну реєстрацію прав), дії або бездіяльність державного реєстратора;
2) на дії або бездіяльність суб’єктів державної реєстрації прав.
Що повинно зазначатися у скарзі на дії/ бездіяльність державних реєстраторів, суб’єктів державної реєстрації?
1) повне найменування (ім’я) скаржника, його місце проживання чи перебування (для фізичних осіб) або місцезнаходження (для юридичних осіб), а також найменування (ім’я) представника скаржника, якщо скарга подається представником;
2) реквізити рішення державного реєстратора, яке оскаржується;
3) зміст оскаржуваного рішення, дій чи бездіяльності та норми законодавства, які порушено, на думку скаржника;
4) викладення обставин, якими скаржник обґрунтовує свої вимоги;
5) підпис скаржника або його представника із зазначенням дати складання скарги;
6) відомості про наявність чи відсутність судового спору з порушеного у скарзі питання, що може мати наслідком скасування оскаржуваного рішення державного реєстратора та/або внесення відомостей до Державного реєстру прав.
До скарги додаються засвідчені в установленому порядку копії документів, що підтверджують факт порушення прав скаржника у результаті прийняття рішення державним реєстратором (за наявності), а також якщо скарга подається представником скаржника - довіреність чи інший документ, що підтверджує повноваження такого представника, або копія такого документа, засвідчена в установленому порядку.
Звертаємо увагу, що скарга подається виключно у письмовій формі та повинна містити обов’язкові відомості, передбачені Законом, у разі коли встановлено порушення вимог Законів щодо строків подання скарги, вимог щодо її оформлення та/або щодо документів, що долучаються до скарги, суб’єкт розгляду скарги на підставі висновку комісії приймає мотивоване рішення про відмову у задоволенні скарги без розгляду її по суті у формі наказу.
09:06 28.02.2019
Пам’ятка «Чи всі засоби захисту своїх майнових прав ви знаєте?»
Міністерством юстиції було розроблено інноваційні превентивні заходи захисту майна, зокрема:09:01 28.02.2019
Пам’ятка «Не гайте часу в чергах — отримуйте послуги онлайн!»
Віднині, кожен громадянин, представник юридичних осіб мають можливість зареєструвати компанію, отримати і роздрукувати електронні виписки, витяги або довідки через кабінет електронних сервісів, прямо на сайті, не виходячи з дому, за посиланням https://kap.minjust.gov.ua/services/registry.08:50 28.02.2019
Пам’ятка «Електронний документообіг — це швидко, зручно та надійно!»
Електронний документообіг — це сучасна зручна альтернатива звичайним паперовим документам08:40 28.02.2019
За інформацією Європейського банку реконструкції та розвитку (далі – ЄБРР) в Україні продовжує діяти програма грантової та фінансової підтримки малого та середнього бізнесу (далі – МСБ).
11:01 20.02.2019