A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Троїцька територіальна громада
Луганська область, Троїцький район

Звіт селищного голови Палагно Д.П. про роботу виконавчих органів ради за 2012 рік

 

Шановні члени колегії, присутні!

 

Дозвольте ознайомити вас з результатами роботи Троїцької селищної ради у 2012 році з виконання делегованих чинним законодавством України повноважень у сфері виконавчої влади.

Нагадаю присутнім, що 2012 рік був найтяжчим бюджетним роком для селищної ради, про що неодноразово своїми рішеннями рада  повідомляла депутатів районної ради. Зростання цін на енергоносії та  практично на всі групи товарів на фоні повного згортання промислового виробництва на території селища і масових звільнень працівників, спричинили значний дисбаланс у дохідній та видатковій частинах бюджету.

Однак, у такій ситуації, радою вживались всі можливі заходи для виконання  повноважень, передбачених законом. За станом на початок року маємо наступні результати:

Доходна частина загального фонду бюджету, без урахування офіційних трансфертів, виконана в сумі 3 646 033 грн. при уточненому плані 3 833 711 грн., що становить 95,1% до затверджених показників з врахуванням внесених змін та 98,9% до розрахункових показників Мінфіну. У порівнянні з обсягами надходжень за 2011 рік (3 123 761 грн.) збільшення становить 116,6%.

До спеціального фонду бюджету селищної ради надійшло 1 327 386 грн., при уточненому плані на 2012 рік у сумі 750 229 грн., виконання становить 176,9 %.

На виконання делегованих ст. 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» повноважень щодо розширення та вдосконалення мережі підприємств житлово-комунального господарства, торгівлі, громадського харчування, побутового обслуговування, розвитку транспорту та зв’язку селищною радою ведеться постійна робота з пошуку джерел надходжень до місцевого бюджету, які б дали можливість створення та фінансування перших етапів діяльності комунального підприємства, яке надавало б якнайширший спектр послуг населенню у галузі житлово-комунального господарства. Нажаль на даний час створення такого підприємства неможливе у зв’язку зі скрутною бюджетною ситуацією.

На адміністративній території ради працює 97 торгівельних точок та об’єктів надання побутових послуг населенню. З них: 35 – продовольчих товарів, 7 -  змішаних, 34  - промислових товарів , 8 у сфері побутових послуг, 13 інші. У галузі торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування радою налагоджено персональну роботу з підприємцями-власниками торгових точок та іншими суб’єктами підприємницької діяльності, направлену на неухильне дотримання правил торгівлі та захист прав споживачів. При виконкомі селищної ради створено комісію по захисту прав споживачів, яка надає практичну допомогу особам, що звертаються стосовно захисту своїх прав. У відносинах з суб’єктами підприємницької діяльності рада надає їм будь-яку допомогу в межах діючого законодавства у напрямку вдосконалення торгівельної мережі та розширення асортименту послуг. Враховуючи ринкові механізми здійснення будь-якої діяльності у вищевказаних галузях, виконавчий комітет ради у своїй діяльності намагається уникати зайвого адміністративного тиску на бізнес.

У галузі функціонування та розвитку транспортної мережі виконком ради активно співпрацює з єдиним існуючим на адміністративній території  автотранспортним підприємством  - «АТП -  2011». Нажаль, така співпраця на даний час направлена виключно на  збереження існуючого пасажирського маршруту «вул. Чкалова – вул. Ломоносова».

 

У частині здійснення відповідно до законодавства контролю за належною експлуатацією та організацією обслуговування населення підприємствами житлово-комунального господарства фактично робота не проводилася з об’єктивної причини відсутності таких підприємств на території селища. Контроль у сфері торгівлі та громадського харчування, а також побутового обслуговування населення здійснюється адміністративною комісією при виконавчому комітеті ради за наданими матеріалами уповноважених органів. Протягом 2012 року на розгляд комісії надійшла 1 справа про адміністративне правопорушення. Правових підстав відкриття відповідних адміністративних справ працівниками виконавчого комітету ради не виникало.

Контроль за технічним станом використанням та утриманням інших об’єктів нерухомого майна усіх форм власності, за належними, безпечними і здоровими умовами праці на цих підприємствах і об’єктах здійснюється радою у форматі відвідувань та оглядів цих об’єктів, а також за зверненнями громадян, юридичних осіб та відповідних контролюючих органів. Протягом 2012 року не виникало підстав для прийняття рішень про скасування наданих дозволів на експлуатацію таких об’єктів у разі порушень нормативно-правових актів з охорони праці, екологічних, санітарних правил, інших вимог законодавства.

 З 2011 року багатоквартирний житловий фонд смт Троїцьке знаходиться на балансі Троїцької селищної ради, він включає в себе 38 багатоквартирних житлових будинки, 2 гуртожитки, готель, 662 квартири (разом із квартирами готельного типу), із них 645 квартир передані в приватну власність, власники яких на підставі пункту 2 статті 10 Закону України «Про приватизацію державного житлового фонду» із змінами, є співвласниками допоміжних приміщень у будинках, технічного обладнання, елементів зовнішнього благоустрою.

 

Житла соціального призначення в смт Троїцьке немає. П’яти сиротам та дітям, позбавленим батьківського піклування  були виділені житлові кімнати в гуртожитках.

 

На даний час в звязку з тим, що будівництво житла в селищі не проводиться, житлом громадяни забезпечуються вкрай рідко. Так, на протязі 2012 року виконавчим комітетом Троїцької селищної ради було видано 2 ордера на одержання житла в гуртожитках.

        

На підставі рішень виконавчого комітету було видано 33 свідоцтва на право власності на нерухоме майно.      

 

 Питання квартирного обліку та забезпечення житлом в Троїцькій селищній раді перебуває на контролі громадської комісії з житлових питань, персональний склад якої затверджено рішенням  виконкому від 30 листопада 2010 року № 1. На протязі 2012 року було проведено 11 засідань даної комісії. Для поліпшення житлових умов у 2012 році на квартирний облік прийнято та включено  в список на позачергове одержання житла 2 дитини, позбавлені батьківського піклування.

Всього, станом на 1 січня 2013 року, на квартирному обліку для поліпшення житлових умов у виконавчому комітеті Троїцької селищної ради перебуває 64 сімї, з них:

  • правом першочергового одержання житла користуються 7 сімей, в тому числі – 3 працівника освіти, одна багатодітна сім’я, одинока мати, один військовослужбовець звільнений в запас або відставку скороченням штатів  та інші категорії громадян, що мають право на першочергове надання жилих приміщень;
  • правом позачергового одержання житла користуються - 5 сімей, з них: особи, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи I категорії - 1 сім’я; інвалід Великої Вітчизняної війни; сім’я воїна, який загинув та 2 дитини, позбавлені батьківського піклування.

З метою створення Єдиного державного реєстру громадян, які потребують поліпшення житлових умов на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2011 р. № 238 «Про Єдиний державний реєстр громадян, які потребують поліпшення житлових умов» на протязі 2012 року відповідальними за квартирний облік при виконавчому комітеті Троїцької селищної ради проводилась робота по підготовці інформації за Формою, встановленою Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства. До кінця року форми подання інформації до Реєстру на всіх 64 черговиків були заповнені і відправлені в м Луганськ до Державної спеціалізованої фінансової установи «Державний фонд сприяння молодіжному житловому будівництву» для подальшого направлення узагальненої інформації до Мінрегіону.

 

На виконання делегованих ст. 31 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» повноважень у галузі будівництва протягом 2012 року у сфері організації роботи, пов’язаної зі створенням і веденням містобудівного кадастру населених пунктів селищною радою ведеться робота з накопичення та збереження документації, яка може бути використана спеціально уповноваженими органами містобудування і архітектури, визначеними п. 8 Положення «Про містобудівний кадастр». До теперішнього часу за такою інформацією спеціально уповноважені органи не звертались.

Протягом 2012 року в смт Троїцьке було введено в експлуатацію 7 житлових будинків, 2 торгівельних центра, 1 магазин промислової групи товарів.

 

Бюджетом селищної ради 2012 року  були передбачені кошти на роботи з організації охорони, реставрації та використання пам’яток історії і культури, архітектури, містобудування в смт Троїцьке в сумі дві тисячі грн..

Наведу конкретні приклади реалізації повноважень, визначених ст. 31 Закону: 

У 2012 році проведено чотири сходи громадян, на яких були розглянуті питання благоустрою населеного пункту, проблеми питної води, та приватизації приміщень у гуртожитках.

Проведено профілювання щебеневих та ґрунтових доріг, виконано роботи по поточному ремонту шляхів по проспекту Перемоги, кварталу Молодіжний, провул. Будівельників, вулицях Крупської, Гагаріна, Радянській, Чапаєва, Пролетарській, Ліхачова, Східній (з частковим капітальним ремонтом)  по вул.Пушкіна виконані роботи з поточного ремонту дороги від автошляху  до кладовища Проведено влаштування  дорожньої розмітки пішохідних переходів в селищі Троїцьке. Встановлено нові та оновлено існуючі дорожні знаки для забезпечення безпечного руху автотранспорту та пішоходів.

 Проведено капітальний ремонт дитячого дошкільного закладу «Теремок» шляхом заміни частини вікон на сучасні металево-пластикові конструкції, що дозволило досягти значної економії енергоресурсів. Виконано частину запланованих робіт з будівництва та капітального ремонту тротуарної мережі селища та прибудинкових територій багатоквартирного житлового фонду.

Шляхом залучення коштів Благодійного фонду «Благовіст» здійснено роботи із забезпечення належного водопостачання вулиці Комарова та збалансування водопостачання вулиць Кірова, Чкалова, Північної та провулків Сонячний і Садовий.

Побудовано та прийнято в експлуатацію мережу вуличного освітлення по кварталу Молодіжний. Здійснено ремонт існуючих систем вуличного освітлення з запровадженням новітніх енергозберігаючих технологій по  вулиці Крупської, частково по проспекту Перемоги та кварталу Молодіжний. Проведено роботи з поточного ремонту мереж освітлення з заміною світильників по  вул. Матросова, Маяковського,Пархоменко, Радянській, Чкалова, Леніна, Східна, Колгоспна, Вейделівська, Гагаріна, Нова, Пролетарська, жил.фонд проспекту Перемоги та кв.Молодіжний, території Троїцької ЗОШ І-ІІІ ст. та поліклініки ТМО. Ведеться робота з проектування будівництва мереж вуличного освітлення по вулицях Чкалова та Північна, а також провулку Піонерський та вул.Жовтневій.

За кошти ради придбано та встановлено дитячій майданчик переможцю в номінації «Кращій двір» будинки по пр. Перемоги №58,59,57

На виконання повноважень у сфері освіти, охорони здоров’я, культури, фізкультури та спорту, визначених ст. 32 Закону, селищною радою у складній бюджетній ситуації забезпечено безперебійне функціонування дитячих дошкільних навчальних закладів «Теремок», «Барвінок» та «Ромашка». Для повноцінного фізичного розвитку вихованців дитячого закладу «Теремок» придбано та встановлено сучасний спортивно-ігровий майданчик. Протягом року організовано та проведено турніри між командами шкіл селища з шашок та шахів, а також з комплексу вправ на турніках «Турнік Мен». Проведено  два відкритих турніри на кубок селищної ради з вуличного футболу серед шкільних команд району та відкритий кубок селища з футболу серед дорослих. Команда селищної ради  неодноразово приймала участь у  відкритому турнірі «Кубок кубків» з міні футболу в м. Старобільськ.

Радою ведеться постійна робота з метою набуття у комунальну власність територіальної громади стадіону «Урожай», який на даний час знаходиться на балансі збанкрутілого ЗАО «Троїцький ОПЗ».

У сфері розвитку культури у 2012 році продовжувались роботи щодо забезпечення належного  функціонування селищного будинку культури. Придбано опалювальний пристрій типу «Булерьян», здійснено ремонт приміщення актового залу та фойє за кошти меценатів  та місцевого бюджету.  Працівниками виконавчого комітету ради разом з громадянами, які працювали на громадських роботах здійснено косметичний ремонт меморіалів загиблим воїнам на вулицях Радянській та Пушкіна.

На виконання повноважень у сфері дитячої та молодіжної політики, сімейних відносин  селищна рада активно працює з районним центром соціальної служби для сім’ї, дітей та молоді та районною службою у справах дітей.

Така форма роботи дає змогу досконально володіти ситуацією в селищі, відслідковувати стан справ у  сім’ях, своєчасно надавати їм необхідну допомогу.

Проблемні сім’ї знаходяться під постійним контролем депутатів селищної ради. Ефективною формою роботи з такими сім’ями є зустрічі з дітьми та їх батьками, безпосередньо за місцем їх проживання, що спрямовані на удосконалення виховної та профілактичної роботи серед дітей та молоді селища.

На виконання делегованих повноважень у сфері регулювання земельних відносин та охорони навколишнього природного середовища згідно ст. 33 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» вжито наступних заходів:

 

У 2012 році спеціалістами Троїцької селищної ради розроблений проект рішення щодо встановлення ставок земельного податку та розмірів орендної плати за земельні ділянки в межах смт Троїцьке. На підставі даного рішення внесені зміни до раніше укладених 86 договорів оренди земельних ділянок стосовно змін орендної плати.

Також розроблений проект рішення «Про встановлення тимчасової заборони  продажу земельних ділянок комунальної власності по Троїцькій селищній раді юридичним особам, фізичним особам-підприємцям на 2012 рік», яким зупинено продаж земельних ділянок  до виготовлення у 2012 році нормативної грошової оцінки смт Троїцьке.

За період 2012 року було розроблено 131 рішення про надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право на земельні ділянки, 12 рішень про надання дозволу на виготовлення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок, які надаються у власність для будівництва та обслуговування житлових будинків, господарських будівель та споруд (присадибних земельних ділянок), для ведення особистого селянського господарства,   11 рішень про надання дозволу на виготовлення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок, які надаються у користування для обслуговування об’єктів нерухомості, 108 рішень про безоплатну передачу у власність громадянам земельних ділянок, 30 рішень щодо припинення права користування земельними ділянками, 57 рішень щодо укладення договорів оренди на земельні ділянки та  внесення змін до договорів оренди на земельні ділянки, 4 рішення щодо припинення права користування земельними ділянками на підставі укладення договору купівлі-продажу земельних ділянок.

За період 2012 року на підставі затверджених рішеннями проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок, та технічної документації із землеустрою укладено 18 договорів оренди земельних ділянок з громадянами та юридичними особами на       загальну площу 6,8157 та суму 307567,56 грн за 1 рік..

У зв’язку з відсутністю коштів у бюджеті селищної ради не розроблялися проекти програм охорони довкілля, та не приймалися рішення про організацію територій і об’єктів природно-заповідного фонду місцевого значення та інших територій, що підлягають особливій охороні.

Спеціалісти Троїцької селищної ради здійснюють контроль за справлянням плати за земельні ділянки, а також за додержанням земельного законодавства. Проводять систематичні  бесіди з боржниками щодо сплати за земельні ділянки. У 2012 році встановлений факт порушень земельного законодавства на Відділ Держкомзему у Троїцькому районі був направлений лист № 155 від 09.02.2012 року з проханням усунути порушеня вимог земельного законодавства. У 2012 році направлено 4 повідомлення громадянам про усунення порушень земельного законодавства (використання земельних ділянок без правовстановлюючих документів).

Щодо реєстрації суб’єктів права власності на землю у 2012 році, то таких звернень від громадян до Троїцької селищної ради не надходило.

У 2012 році комісією по земельним суперечкам при виконкомі Троїцької селищної ради було розглянуто 16 заяв громадян, складені акти.

З метою попередження виникнення та ліквідації надзвичайних ситуацій на об’єктах житлово-комунального господарства, дорожно-мостового господарства, шляхах і вулицях селища та соціальної сфери в осінньо-зимовий період рішенням виконкому Троїцької селищної ради від 29.11.2011 року № 128 затверджений план заходів щодо попередження виникнення надзвичайних ситуацій. За підприємствами і організаціями були закріплені шляхи та вулиці селища з метою очищення їх від снігу та посипці матеріалами від ковзання. З підприємцями також була проведена персональна робота з забезпечення  попередження травматизму відвідувачів торгівельних точок та обєктів побутових послуг у складних погодних умовах.

         Троїцькою селищною радою були укладені угоди з СФГ «Сапфір», ФГ «Азалія» з виконання робіт по очищенню шляхів та тротуарної мережі від снігу та з Філією «Троїцький райавтодор» на грейдерування грунтових вуличних шляхів. В 2012 році сума видатків з очищення доріг  та тротуарів склала 38644,1 грн., грейдерування доріг – 2705,35 грн.      Посипка тротуарної мережі противоожеледними матеріалами проводилась робітниками з благоустрою, що працювали на громадських роботах за рахунок бюджетних коштів та коштів Фонду соцстрахування на випадок безробіття.

З метою інформування населення про можливі надзвичайні ситуації Троїцькою селищною радою виділено кошти на придбання апаратури гучномовного оповіщення населення. Придбати апаратуру плануємо в2013році.

На території Троїцької селищної ради визначена земельна ділянка площею 3,34 га для  функціонування технічної інфраструктури – складування, очищення та ліквідації відходів в межах населеного пункту смт Троїцьке (рішенням 33 сесії Троїцької селищної ради УІ скликання № 33/42 від 22.11.2012 року затверджена технічна документація документацію із землеустрою  щодо складання документів,   що посвідчує право постійного користування на земельну ділянку).

З метою неухильного дотримання Правил благоустрою смт Троїцьке, якими установлюється порядок благоустрою, утримання територій об’єктів благоустрою селища і які є обов’язковими для виконання на території селища Троїцьке, здійснюються  об’їзди та огляди територій прилеглих до об’єктів нерухомості. За недотримання Правил благоустрою   посадовими особами селищної ради було виписано 56 приписів, які були виконані у встановлений у приписах термін.

 

На виконання повноважень у галузі  соціального захисту населення  виконавчим комітетом селищної ради розроблено проект «Програми поліпшення стану безпеки і умов праці та виробничого середовища на території Троїцької селищної ради на 2013-2016 роки», якою визначено основні пріоритетні напрямки роботи у цій сфері.

 

         У частині розробки територіальних програм зайнятості та заходів щодо соціальної захищеності різних груп населення від безробіття виконавчий комітет ради тісно співпрацює з Троїцьким  районним центром зайнятості у напрямках моніторингу ситуації на ринку праці та організації оплачуваних громадських робіт. З початку року укладено 2 договори на організацію та проведення громадських робіт, один із них де виконання громадських робіт проводилося за рахунок коштів Фонду, другий за рахунок коштів місцевого бюджету. Так протягом 2012 року 85 безробітних осіб брали участь в оплачу вальних громадських роботах, 75 осіб працювали з оплатою праці за рахунок Фонду- витрати склали 103,6 тис.грн., за рахунок місцевого бюджету працювало 10 осіб – витрати склали 5,5 тис.грн.   Також здійснювався моніторинг інвестиційних заявок щодо залучення коштів на створення нових виробництв та робота з потенційними інвесторами. Радою надавались всі необхідні відомості, за якими звертались до селищної ради установи та організації у ході розробки програм, що затверджуються відповідно районними та обласними радами.

         Відповідно до діючого законодавства України селищною радою встановлено пільги для дітей з багатодітних та малозабезпечених сімей щодо сплати за відвідування дитячих дошкільних навчальних закладів. За станом на 1 січня 2013 року пільги встановлено у розмірі 50%  щодо 16 дітей та у розмірі 100% щодо 14 дітей.

         При виконкомі селищній ради рішенням виконкому від 30.11.2010 року № 2 створена Рада опіки та піклування, яку очолює секретар селищної ради. Дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, місце походження яких є Троїцька селищна рада зареєстровано 12. На них оформлено відповідні особові справи. Селищною радою здійснюється ряд заходів, щодо захисту житлових прав дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. Так 30.10.2012 року було прийнято рішення виконкому селищної ради №129 «Про закріплення права користування житлом за дитиною, позбавленою батьківського піклування», згідно якого було закріплено право користування житлом (квартира №3 в житловому будинку готельного типу по кв. Молодіжний, 12) за дитиною, позбавленою батьківського піклування Прядко Іваном. Питання про збереження житла за дітьми-сиротами Ігнатьєвим Денисом та Ігнатьєвим Едуардом було розглянуто на засіданні ради опіки та піклування 12.06.2012 року. За рішенням комісії опікуну дітей було доручено здійснити косметичний ремонт та благоустрій садиби. На теперішній час будинок знаходиться у задовільному стані.

         Протягом 2012 року на квартирний облік було поставлено 2 дітей позбавлених батьківського піклування  (Мєдвєдєва А та Бойко А.) їх включено в список на позачергове отримання житла. Рішення про негайне відібрання дитини не приймалось.

         Для оформлення необхідних документів щодо отримання матеріальної допомоги у органах соціального захисту та органах виконавчої влади, комісією з обстеження житлових умов громадян складено протягом року 147 актів.

        

На виконання делегованих повноважень у галузі оборонної роботи, передбачених ст. 36 Закону «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчим комітетом ради здійснюється всебічне сприяння організації призову на строкову військову службу органам військових комісаріатів. Облік військовозобов‘язаних запасу і призовників в основному ведеться згідно вимог Закону України “Про військовий обов‘язок і військову службу”, ведеться картотека військовозобов‘язаних та призовників. В селищній  раді  розроблена документація мобілізаційних заходів на особливий період, є схема оповіщення.

Організовано персональну роботу з особами, які підлягають призову на військову службу. У рамках законодавства ведеться робота з допомоги по  виявленню осіб, які ухиляються від призову. 

При розробленні регіональної програми зайнятості населення, пропозиції по бронюванню робочих місць для військовослужбовців, звільнених у запас, направляються до розробників відповідних програм.

Участь у здійсненні заходів, пов’язаних з мобілізаційною роботою та цивільною обороною здійснюється радою у координації з відділами районної державної адміністрації та регіональним комісаріатом.

 

У грудні 2012 року інспектором з військового обліку виконавчого комітету селищної ради проведено бесіду з молоддю допризовного віку, яка на даний час навчається у загальноосвітніх школах, на тему військово-патріотичного виховання. Такі заходи заплановані як щорічні.

 

На виконання делегованих повноважень у галузі забезпечення законності, правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громади, передбачених ст. 38 Закону «Про місцеве самоврядування в Україні» селищною радою маємо наступні результати:

На виконання Закону України “Про звернення громадян ”, Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення  реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування ”, Троїцькою селищною радою та її виконавчим комітетом здійснюються заходи щодо забезпечення права громадян на звернення, вирішення порушених у зверненнях проблем. Облік звернень громадян здійснюється за допомогою інформаційно—аналітичної системи обліку звернень громадян «Звернення». Протягом 12 місяців 2012 року Троїцькою селищною радою та її виконавчим комітетом розглянуто 1074 звернення, з них: письмових – 930, на особистому прийомі – 144.

Основна категорія заявників – пільгова категорія, одинокі громадяни, пенсіонери, люди, які тимчасово не працюють. 

У зверненнях громадян порушено 1076 питань .  В своїх зверненнях громадяни найбільше порушили питання:

- аграрної політики і земельних відносин – 635 ,

- соціального захисту – 142,

- комунального господарства, житлові – 123,

- екології – 35.

Надійшло 68 колективних звернень громадян, повторних – 17.

Питання, порушені у зверненнях громадян, розглядалися спеціалістами селищної ради, обговорювалися на засіданнях відповідних депутатських комісій, в разі необхідності виносилися на розгляд сесій та засідання виконкомів селищної ради, щодо них приймалися відповідні рішення. На всі звернення громадян, згідно з діючим законодавством, були надані відповіді. Підсумки роботи зі зверненнями виконавчим комітетом розглядаються щоквартально на засіданнях виконкому.

         За звітний період   було видано громадянам 6121 довідок про склад сімї та місце проживання, з земельних питань.

При проведенні зборів, мітингів та інших масових заходів селищна рада чітко дотримувалась вимог діючого законодавства щодо їх проведення. Починаючи з контролю своєчасності повідомлення про їх проведення, закінчуючи організацією у співпраці з районним и відділом внутрішніх справ та районним підрозділом ДАІ забезпечення правопорядку і безпеки людей при проведенні таких заходів.

Рішенням виконавчого комітету Троїцької селищної ради від 30.11.2010 року № 1  утворено та затверджено склад адміністративної комісії при виконкомі Троїцької селищної ради. Рішенням виконкому Троїцької селищної ради від 15.04.2009 року № 45 уповноважені посадові особи Троїцької ради виписувати акти-приписи та складати протоколи про адміністративні правопорушення.

Адміністративна комісія при виконавчому комітету Троїцької селищної ради  в своїй діяльності керується Кодексом України про адміністративні правопорушення та Положенням, затвердженим рішенням виконкому Троїцької селищної ради від 30.06.2006 року № 30.

Станом на 01.01.2013 року розглянуто 8 справ про адміністративні правопорушення , із них: одна справа по ст.. 156 ч. 2 , шість справ по ст.. 183,   одна справа по ст.152.  Накладено адміністративних стягнень - 6 штрафів, на суму 442 грн. Один матеріал (ст.. 156 ч.2) передано на розгляд трудового колективу, одну справу (ст.. 152) було закрито на підставі рішення суду. По сплаті штрафів направлено до Відділу державної виконавчої служби Троїцького РУЮ Луганської області на примусове  виконання  6 постанов.

        

            Згідно статті 37 Закону України «Про нотаріат» нотаріальні дії в Троїцькій селищній раді не вчиняються.

 

В 2012 році рішенням виконкому від 13.06.2012 року № 65 була зареєстрована Громадська організація «ТРОЇЦЬКА НАДІЯ», видано свідоцтво про її реєстрацію.

 

gromada.org.ua

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь