A A A K K K
для людей із порушенням зору
Троїцька селищна військова адміністрація
Луганська область, Сватівський район

Звіт селищного голови Палагна Д.П. про роботу виконавчих органів ради за період з 18.11.2010 року по 24.11.2011 року

Згідно статті 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» селищний голова при здійсненні наданих повноважень є підзвітним, підконтрольним і відповідальним перед територіальною громадою і перед відповідною радою. Тому і надається звіт про роботу за період з 18.11.2010 по 24.11 2011 роки .

                Основна мета звіту не тільки в тому, щоб показати результати своєї роботи, а головне в тому, щоб разом з депутатами проаналізувати основні напрямки діяльності депутатського корпусу, виконавчого комітету селищної ради і мої, як селищного голови, виявити недоліки в роботі, яка їх причина, визначити напрямки подальшої роботи.

                Говорячи за роботу селищної ради, її виконавчого комітету слід зазначити, що ми виконували і виконуємо як власні так і делеговані державою повноваження, які обумовлені в Законі України „Про місцеве самоврядування в Україні”. Селищна рада, як орган місцевого самоврядування не має достатніх можливостей (насамперед фінансових) для розв’язання всіх місцевих проблем.

                У відповідності до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та плану роботи селищної ради сесії проводяться не рідше чотирьох раз на рік, а по необхідності і більше, а з питань відведення земельних ділянок не рідше один раз на місяць в разі наявності заяв.

Так за період з 18.11.2010 року по 24.11.2011 рік було проведено 15 сесій ради. Прийнято 606 рішень. Для підготовки питань на розгляд сесії постійно залучаємо виконавчий комітет, депутатів ради, керівників підвідомчих закладів, а при потребі  керівників або спеціалістів   тих чи інших організацій та установ селища.

Засідання виконавчого комітету селищної ради плануються поквартально і проводяться щомісячно. Крім  питань передбачених планом роботи виконкому, розглядаються питання поточного моменту, подання підприємств, заяви громадян.

                За звітний період проведено 16 засідань виконкому (13 в 2011 році, 3 в 2010 році ), прийнято 160 рішень (відповідно 127 та 33).

                За звітний період селищним головою було видано 305 розпоряджень з різних питань.

                З 18.11.2010 року по 24.11.2011 рік з підприємств, організацій, установ, правоохоронних органів, депутатів Троїцької селищної ради  до Троїцької селищної ради надійшло 765 звернень, інформаційних листів та запитів. Кількість вихідної кореспонденції по Троїцькій селищній раді за цей період склала 1463 документів, в тому числі відповіді на запити та клопотання, пов’язані з вирішенням питань життєдіяльності територіальної громади.

Протягом 9 місяців 2011 року Троїцькою селищною радою та її виконавчим комітетом розглянуто 1040 звернень, з них: письмових – 623, на особистому прийомі – 417.

Основна категорія заявників – пільгова категорія, одинокі громадяни, пенсіонери, люди, які тимчасово не працюють. В розрізі пільгових категорій звернулось: інвалідів війни, учасників бойових дій,  учасників війни, дітей війни – 12, багатодітних сімей, одиноких матерів – 11, ветеранів праці, пенсіонерів - 312.

У зверненнях громадян порушено 1063 питання.             В своїх зверненнях громадяни найбільше порушили питання:

- аграрної політики і земельних відносин – 635 ,

- соціального захисту – 157,

- комунального господарства, житлові – 26,

- екології – 11,

Надійшло 35 колективних звернень громадян, повторних – 10.

Питання, порушені у зверненнях громадян, розглядалися спеціалістами селищної ради, обговорювалися на засіданнях відповідних депутатських комісій, в разі необхідності виносилися на розгляд сесій та засідань виконкомів селищної ради, щодо них приймалися відповідні рішення. На всі звернення громадян, згідно з діючим законодавством, були надані відповіді.

                За звітний період   було видано громадянам 7048 довідок про склад сімї та місце проживання, з земельних питань.

                В загальний фонд селищного бюджету за 9 місяців 2011  рік надійшло 2348,8 тис.грн. податкових  надходжень та інших платежів (без урахування трансфертів).

                Дохідна частина бюджету Троїцької селищної ради виконана по відношенню до плану на 89,35 %,

Видатки із загального фонду  селищного бюджету за 9 місяців 2011 року становить 2557.8 тис. грн. або 82,4 % в порівнянні з видатками минулого року збільшені на                                                                                                182,8   тис. грн..

.               Із загальної суми коштів витрачено на такі цілі:

                на утримання органів місцевого самоврядування та оплати за енергоносії – 477.1 тис. грн., на утримання дошкільних навчальних закладів – 1224,8 тис. грн., на утримання селищного Будинку культури – 31,7 тис. грн., допомога на поховання – 2,9 тис. грн., благоустрій селища – 137,0 тис.грн., н., на житлово-комунальне господарство – 6.9 тис. грн.,  на проведення святкових заходів – 2,3 тис. грн., на проведення виборів – 13,5 тис. грн. вилучення до районного бюджету – 661.6 тис.грн.. на сьогоднішній день вилучення склало 797,342 тис. грн.

                Доходи спеціального фонду виконані на 61,4 %, надійшло 369,3 тис. грн.

           Видатки спеціального фонду бюджету селищної ради: на придбання продуктів харчування – 113.5 тис. грн., заробітна плата по громадським роботам – 37.4 тис.грн, придбання морозильної камери ДНЗ – 3,89 тис. грн., придбання меблів – ДНЗ “Ромашка”, “Барвінок” – 86,61 тис. грн., придбання килиму для ДНЗ “Барвінок” 1,8 тис. грн., придбання баків для сміття – 18,2 тис.грн., придбання розсади квітів – 1 тис. грн., ремонт доріг – 24,9 тис. грн., придбання фарби на вуличну розмітку, вуличних знаків – 5,7 тис. грн.

                По благоустрою були виконані наступні роботи та послуги:

                - посипка доріг та тротуарів         -              4546,15 грн.

                - очистка доріг від снігу  -              30744,26 грн.

  • валка сухостійних дерев        -              1109,76 грн.
  • послуги бульдозера ДЗ -110 -              1021,01 грн.
  • послуги трактора МТЗ –92   -              696,24 грн.
  • послуги автогрейдера            ДЗ -180-               1466,96 грн.
  • поховання безрідного (2 чол) -  3590 грн.
  • послуги транспорту – 4087 грн.
  • виготовлення проектно-кошторисної документації по вуличному освітленні – 2698 грн.
  • утримання вуличного освітлення – 18875,13 грн.
  • утримання пам”ятників, уборка снігу – 693,6 тис. грн.
  • очистка та вивіз мусора із несанкціонованих свалок – 11341,66 грн.
  • поточний ремонт електромереж гуртожитків – 2989 грн.
  • обстеження технічного стану гуртожитку № 12 – 1620 грн.
  • інвентаризація та реєстрація нерухомого майна – 1528,45 грн.
  • капітальний ремонт водопровідної мережі будинку № 69 по пр. Перемоги – 11887 грн.
  • капітальний ремонт кровлі по кв. Молодіжний, 12 – 25391 грн.
  • поточний ремонт доріг           - 29106 грн.
  • установка дорожніх знаків    -              11910,76 грн.

 

 

                Троїцька селищна рада веде з Троїцьким районним центром зайнятості  спільну діяльність з організації оплачувальних громадських робіт з благоустрою. На сьогоднішній день прийняли участь на громадських роботах 89 чоловік.

                На фінансування громадських робіт із бюджету селищної ради було виділено 37.4 тис. грн..

                У відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 31 січня 2007 року № 99 “Про затвердження Порядку надання допомоги на поховання деяких категорій осіб виконавцю волевиявлення померлого або особі, яка зобов’язалася поховати померлого” у   2008 році за кошти селищного бюджету була надана допомога громадянам на вирішення ритуальних питань на суму 2.9 тис. грн.. 

                               За звітний період було проведено 15 засідань адміністративної комісії при виконавчому комітеті Троїцької селищної ради. Розглянуто 15 адмінматеріалів, з яких прийнято відповідні постанови про притягнення до адміністративної відповідальності правопорушників. Накладено штрафів на суму 2448 грн., добровільно сплачено 867 грн..

               

Шановні депутати!

 

                Я хочу подякувати депутатський корпус, виконавчий комітет ради та її апарат за узгоджену та ефективну роботу. Наступний рік буде ще складніший за попередній. Але я впевнений, що разом з вами, при активній вашій підтримці та участі у всіх заходах, ми зможемо зробити ще більше, робити все, щоб виконати свої виборчі програми.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь