29 липня, на платформі ZOOM, було проведено онлайн заняття «Іграшка як психологічний феномен».
29 липня, на платформі ZOOM, було проведено онлайн заняття
«Іграшка як психологічний феномен»
Під час заняття учасники дізналися, що іграшка є доступним та поширеним методом в дитячий психології травм. Взаємодія з м’якою іграшкою сприяє психологічному розвантаженню дитини, вона може переносити на іграшку свої страхи, переживання, проявляти всі свої емоції.
Дуже цікаво та ефективно можна використовувати іграшки, які отримали діти до 18 років з Троїцької громади під час реалізації проєкту «Ми – поруч!» - іграшка – терапія, психологічна підтримка та допомога родинам Троїцької громади в створенні безпечного простору під час воєнного стану» за підтримки ПРООН за кошти Європейського Союзу, Урядів Швеції, Данії, Швейцарії та Нідерландів. Це м’які іграшки з пледиком всередені. З такою іграшкою можна просто гратися, гуляти, спати, обіймати-вона заспокоює дитину, повертає почуття стабільності, заземлює,тобто дитина відчуває себе «тут і зараз».
М’який пледик, який міститься всередені іграшки, може зігріти дитинку, а також він нагадує мамині чи татові обійми, надаючи почуття безпеки та спокою.
Отже іграшка-це унікальний психологічний феномен, який може надавати першу психологічну допомогу як дітям, так і дорослим.