#РозбиваємоМіфи
Чимало пацієнтів та їх рідні переконані, якщо в лікарні кажуть купувати ліки - треба купувати, якщо кажуть, платити за операцію чи КТ - треба платити. Але це - неправда
Якщо у медзакладі, який має укладений договір із НСЗУ, у пацієнта вимагали купувати ліки, які є в Національному переліку основних лікарських засобів або оплачувати послуги, які покриває Програма медичних гарантій, це - порушення #ПраваПацієнта.
У такому випадку необхідно подати звернення до НСЗУ.
З рекомендаціями щодо подачі звернення можна ознайомитися за посиланням https://bit.ly/3ocuIv1
Для того, щоб скарга мала позитивний результат, важливо надати якомога більше фактів та доказів вимагання коштів (чеки, фото чи відео, імена медпрацівників, які вимагали кошти). Це допоможе встановити факт порушення.
Подати звернення до НСЗУ можна через електронну форму на сайті http://surl.li/cfabt або за безкоштовним номером 16-77.