Коли звільняється сімейний лікар, терапевт або педіатр, декларації його пацієнтів анулюються. Як діяти в такій ситуації?
Звісно, що лікар, який має близько 2 тисяч пацієнтів, не може повідомити кожному особисто про те, що звільняється. Але медичний заклад зобов’язаний це зробити. Так, коли лікар вирішив звільнитися, медзаклад повинен завчасно:
розмістити оголошення про звільнення лікаря в доступному для пацієнтів місці, наприклад, біля реєстратури;
опублікувати відповідне повідомлення на своєму сайті чи сторінках у соціальних мережах;
зателефонувати пацієнтам чи повідомити їм про це іншим способом.
Що робити пацієнтам: вибрати іншого лікаря та укласти нову декларацію.
Медичний заклад не може “автоматично” передати декларації іншому лікарю. Пацієнти мають самі визначитися, з ким її підписувати та підписати декларацію. Це може бути як лікар, який працює у тій самій амбулаторії, так і будь-який інший. Як знайти лікаря, пояснюється тут: https://cutt.ly/99dSRwG.