A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Троїцька територіальна громада
Луганська область, Троїцький район

Троїцька громада розпочала роботу над створенням власного бренду

Дата: 24.09.2020 15:04
Кількість переглядів: 304

24 вересня відбувся воркшоп з розробки бренду та маркетингової стратегії Троїцької ОТГ. Участь у заході взяли спеціалісти Троїцької селищної ради та структурних підрозділів, члени Молодіжної ради, представники громадських організацій, місцевих ЗМІ та активісти громади.

У цьому році ПРООН реалізує проект з розробки брендів та маркетингових стратегій для 20 громад у Донецькій та Луганській області. Для виконання цього завдання обрано команду Brandville (соціальний проект студії дизайну Logogo та ГО “Конгрес активістів культури”).



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь