Троїцька селищна військова адміністрація
Луганська область, Сватівський район

Реєстр територіальної громади

Дата: 05.08.2024 08:45
Кількість переглядів: 64

Фото без опису

Реєстр територіальної громади (РТГ) – це сучасна база даних, яка створена з метою спрощення процедури обміну інформацією для забезпечення потреб громади в автоматизації процесів.
Громадяни, дані яких внесені в Реєстр, зможуть не витрачати свій особистий час для отримання різного виду довідок із питань реєстрації місця проживання, а також за спрощеною процедурою отримувати послуги.
Відсутність даних в РТГ в подальшому унеможливлює для громадян отримання електронних публічних послуг згідно Закону України від 05.11.2021 року № 1871-ІХ «Про надання публічних (електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні».
Реєстр територіальної громади наповнюється щоденно.
Змінюючи реєстрацію місця проживання, реєструючи місце проживання новонароджених дітей, реєструючи місце проживання особи, адміністратори Центру надання адміністративних послуг вносять зміни та оновлюють дані в Реєстрі.
Проте, залишається відсоток мешканців громади, дані яких змінились, але інформація в реєстрі залишилась попередньою: зміна прізвища, імені та по-батькові; заміна паспорта громадянина України.
Зокрема звертаємо увагу, що відомості про зареєстроване місце проживання малолітніх та неповнолітніх дітей в РТГ майже відсутні.
Адміністраторами відділу ЦНАПу проводиться уточнення та актуалізація даних про зареєстрованих осіб у кожному населеному пункті нашої громади.
Для перевірки існуючих електронних даних, за адресою вашого місця реєстрації, мешканцям Троїцької громади необхідно звернутися до  адміністраторів ЦНАП  з метою уточнення:
·           чи всі зареєстровані у житловому приміщенні мешканці внесені до Реєстру;
·           чи правильно занесені до Реєстру персональні дані мешканців;
·           внести в базу даних неповнолітніх.
Тільки після повної актуалізації даних в електронному Реєстрі громади зможуть отримувати Витяг про місце реєстрації через портал «Дія».
При зверненні для уточнення та актуалізації даних необхідно надати документи:
·           паспорт громадянина України (всіх зареєстрованих за даною адресою);
·           ідентифікаційний код (всіх зареєстрованих);
·           свідоцтво про народження (дітям до 14-ти років);
·           ІD- карта  та витяг до карти (дорослим та дітям від 14-ти років);
·           свідоцтво про шлюб (при зміні прізвища).
Для актуалізації даних в Реєстрі територіальної громади пропонуємо вам звернутись до Центру надання адміністративних послуг за телефоном +38(068)1602663, +38(098)3237493 або ел.пошта: 
cnaptroickaselisnava@gmail.com


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь