A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Троїцька територіальна громада
Луганська область, Троїцький район

Пам’ятка «Електронний документообіг — це швидко, зручно та надійно!»

Дата: 28.02.2019 08:40
Кількість переглядів: 64

Електронний документообіг — це сучасна зручна альтернатива звичайним паперовим документам

    Електронний документообіг дозволяє позбутися від усіх незручностей:
-    всі документи «підписують» в електронному вигляді за допомогою цифрових підписів. Це швидко і просто; 

-  для отримання паперової копії досить просто роздрукувати екземпляр. Зацікавлені особи отримують всю документацію миттєво, без довгого очікування листів або кур’єрів;

 -   документи не втрачаються, помилки виправляються в стислі терміни;

 - немає необхідності виділяти корисну площу для зберігання безлічі паперових документів. 
    У рамках реформи системи реєстрації бізнесу та нерухомості Міністерством юстиції України було запроваджено електронні он-лайн сервіси. 
    Так, у сфері державної реєстрації речових прав на                         нерухоме майно та їх обтяжень можна скористатись                         такими послугами:
-       отримати інформацію з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;
-  перевірити документ, виданий державним реєстратором за допомогою Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;
-    отримати інформацію про стан розгляду заяви, що була подана державному реєстратору у паперовому вигляді;
-      попередньо подати заяву про державну реєстрацію;
-      поставити об'єкт нерухомого майна на контроль.
    У сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, зокрема, можна скористатись такими послугами:
-    виконати безкоштовний запит на отримання відомостей про юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
-     отримати відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб -      підприємців та громадських формувань у вигляді виписки, витягу, довідки;

-      провести пошук запитів (витягів, виписок, довідок);
-    подати заяву для проведення державної реєстрації юридичної особи або фізичної особи-підприємця.
    Закон України «Про електронні документи та електронний документообіг» визначив основні організаційно-правові засади електронного документообігу та використання електронних документів. А особливості організації електронного документообігу із застосуванням електронного цифрового підпису, роботи з електронними документами у діловодстві в державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах та організаціях незалежно від форм власності та їх підготовки до передавання на архівне зберігання визначаються Порядком роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання, затвердженим наказом Міністерства юстиції України від 11.11.2014 р. № 1886/5.

 


« повернутися

gromada.org.ua

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь