Троїцька селищна військова адміністрація
Луганська область, Сватівський район

ЕЛЕКТРОННИЙ ДОКУМЕНТООБІГ

Дата: 26.02.2019 15:22
Кількість переглядів: 1162

Фото без опису“Електронний документообіг — це швидко, зручно та надійно!” Електронний документообіг — це сучасна зручна альтернатива звичайним паперовим документам. Електронний документообіг дозволяє позбутися від усіх незручностей:

 1. Всі документи «підписують» в електронному вигляді за допомогою цифрових підписів. Це швидко і просто.

2. Для отримання паперової копії досить просто роздрукувати екземпляр. Зацікавлені особи отримують всю документацію миттєво, без довгого очікування листів або кур’єрів.

3. Документи не втрачаються, помилки виправляються в стислі терміни.

4. Немає необхідності виділяти корисну площу для зберігання безлічі паперових документів. Закон України «Про електронні документи та електронний документообіг» визначив основні організаційно-правові засади електронного документообігу та використання електронних документів. А особливості організації електронного документообігу із застосуванням електронного цифрового підпису, роботи з електронними документами у діловодстві в державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах та організаціях незалежно від форм власності та їх підготовки до передавання на архівне зберігання визначаються Порядком роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання, затвердженим наказом Міністерства юстиції України від 11.11.2014 р. № 1886/5. У рамках реформи системи реєстрації бізнесу та нерухомості Міністерством юстиції України було запроваджено електронні он-лайн сервіси. Ознайомитись з їх можливостями можливо за допомогою Онлайн - будинку юстиції: https://online.minjust.gov.ua/.

 Так, у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень можна скористатись такими послугами:

1. Отримати інформацію з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

2. Перевірити документ, виданий державним реєстратором за допомогою Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

 3. Отримати інформацію про стан розгляду заяви, що була подана державному реєстратору у паперовому вигляді.

4. Попередньо подати заяву про державну реєстрацію.

 5. Поставити об'єкт нерухомого майна на контроль.

 У сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, зокрема, можна скористатись такими послугами:

1. Виконати безкоштовний запит на отримання відомостей про юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.

 2. Отримати відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань у вигляді виписки, 2 витягу, довідки.

 3. Провести пошук запитів (витягів, виписок, довідок). 4. Подати заяву для проведення державної реєстрації юридичної особи або фізичної особи-підприємця.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь